W wielu krajach firmy i organizacje publiczne są prawnie zobowiązane do udostępnienia swoich pomieszczeń i usług osobom z ubytkiem słuchu.
Technologia wspomagająca słyszenie może zmienić doświadczenia ludzi związane z danym miejscem lub usługą i sprawić, że odwiedzą oni to miejsce wielokrotnie.
Technologię wspomagającą słyszenie można zainstalować i zintegrować w niemal każdym środowisku.
Technologia ta wzmacnia dźwięk w głośnym otoczeniu, przez ekrany ochronne lub dla osób noszących aparaty słuchowe z powodu ubytku słuchu.
Sposób instalacji zależy od rodzaju urządzeń, które są najbardziej odpowiednie dla danego otoczenia.
Zachęcamy Państwa do zapoznania się z katalogiem dla firm oraz instutucji.
Contacta-kilka słów firmie
Contacta to brytyjski producent systemów wspomagania słyszenia. Oferta obejmuje szeroką gamę pętli indukcyjnych: wersję przenośną 1:1, zestawy do montażu stanowiskowego 1:1, czy rozwiązania do montażu powierzchniowego. Producent oferuje wzmacniacze o różnorodnej mocy, do instalacji w obiektach o różnej powierzchni.
Pętle indukcyjne wspomagają komunikację z osobami z aparatem słuchowym, zapewniając komfortowe warunki obu stronom również wtedy, gdy oddziela ich szyba czy inna przegroda bezpieczeństwa.
Ważną częścią oferty są interkomy kasowe. To rozwiązanie, które pozwala osobom słabosłyszącym lub niedosłyszącym bez trudu zrozumieć każdą rozmowę. Interkomy zawsze występują w wersji dwukierunkowej. Urządzenia są dostępne w wielu wariantach. Mikrofony i głośniki znajdujące się po stronie klienta mają opcję montażu na blacie lub wpuszczenia w blat i zlicowania z jego powierzchnią. Mikrofony mogą być przyklejane na szybę lub montowane w odpowiednio wygiętej rurce.
W ofercie Contacta znajdziemy także bezprzewodowe systemy wspomagania słyszenia, które doskonale sprawdzają się jako systemy tłumaczeń symultanicznych, systemy dla wycieczek z przewodnikiem (tourguide) lub systemy wspomagania słyszenia - wyposażone w słuchawki lub indywidualne pętle indukcyjne.